Post by uncuadepmonthra on Feb 20, 2022 3:32:35 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Scary Stranger 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Scary Stranger 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ monet rahan hakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Scary Stranger 3D 2022 version ▞▞▞
Säätimet ovat hieman jäykkiä käsitellä liikkuessa. Mutta se on hyvä peli.
Ennakot Switch edullisesti ja nopeasti VPD.fi verkkokaupasta. Netin parhaat Ennakot jo vuodesta 1992 alkaen.
Gardenscapes Boshqalar frp
IHAN OK
Scary Stranger 3D Simulazione qbzj
Tämä peli on hauska, mutta siinä on virus
Tasoja oli vain 12, mikä on erittäin pettymys
Mbs nedded to download on liian suuri
Annan tälle pelille vain yhden tähden, koska pidin sen vanhasta versiosta, mutta en pitänyt muuttuneesta versiosta.. Haluaisin vanhan version kiitos...!!!
2 tähteä vähemmän tasoja ei ole hauskaa
huono ja pimeää peli
Palatakseni perheen kanssa sairaalaan, koska sinulla on aikaa saada hyvä päivä minulle, kiitos ja hänen on poistuttava elämästäni. Saan minut viettämään pitkän yön, se palaa kotiini, jos rakastan sitä sinulla on paljon paremmin kuin odotin, sinulla ei ole se oli ainoa hyvä asia hieman kiireinen perjantaina töiden jälkeen huomenna tai tiistaina, joten sinä
Going Balls vs Pancake Run NEW UPDATE MAX LEVEL Android iOS Mobile Gameplay ... Scary Teacher 3D - Scary Stranger 3D - Stick War Legacy - Gameplay
ihan hyvä mut ei ollu laajemmin tasoi, niin vähä tylsä
"Pidän tästä" pelistä, mutta asensin tämän pelottavan opettajan 3D-pelin ja luulin sen olevan juuri sellainen, mutta se opastaa sinua useimmilla tasoilla ja grafiikat eivät ole niin hyviä, jos vertaan tätä peliä pelottavaan opettajaan 3D Olen varma, että pelottava opettaja 3D voittaa, koska en ymmärrä tämän pelin hauskuutta, ja rehellisesti sanottuna talo, jossa hän asuu, on pahin. Plz tee tästä pelottava opettaja 3D ja olisin iloinen, jos neiti T tulisi. Joillakin tasoilla olen poistanut tämän sovelluksen, tämä on erittäin tylsää
Tietääkö kukaan yhtään nuorten kauhuelokuvaa? Noin 12-15k
Pelottava vieras 3d:n uusi päivitys kestää niin kauan
Koska päivitykset ovat erittäin myöhässä
Kun pelaan tätä peliä, siinä on vain kaksitoista tasoa, mikä tekee siitä huonon ja huonomman, olen asentanut pelottavan opettajan, tämä on kopio pelistä, mutta koska avattavia tasoja on monia, olen erittäin järkyttynyt ......😡 😡😡😡😡
Mielestäni se on hyvä, koska jos et osaa tehdä kepposia, voit tehdä jotain muuta, mutta aina on sama lisäys
Rakastan peliä, mutta ongelmana on, että pelissä ei ole sujuvaa ohjausta kuin pelottava opettaja
Tylsä peli aikuisille, mutta hyvä lapsille
Se on mukavaa, mutta kun ostan jotain painan, käytä sitä ei?

Pidän siitä, mutta se on vain 12 tasoa ja se ei myöskään ole pelottavaa ja miksi he opettavat meille kuinka pelata ja mistä avaamme mielemme 🙄 ja kiitos, kokeile pelottavaa opettajaa paremmin kuin tämä pelottava ja vähemmän tasoinen peli 😁
Tässä on simulaattori ... jokeri, et voi sanoa toisin. ... Peli Scary Stranger 3D on seikkailusimulaattori, jossa sinun on järjestettävä kepposia
Mää en pysty lataamaan tätä peliä
Se on hyvä, mutta siellä on pelottava naapuri 3D ja pelottava vieras 3D kun näin kuvissa, siellä on talo ja toinen kuva kun latasin, se oli toinen peli, mutta kun näin YouTube-videoissa, kuvissa on yksi ja se on vihreässä paidassa
Scary Stranger 3D Simulación ipd
Annan 3 tähteä koska en tiedä miksi ideat jäävät näkymättömiksi kuvakkeesta pelatessa.Tätä tapahtuu koko ajan.Ja tämän takia en päässyt pelaamaan peliä.Muuten peli on kiva.
Scary Stranger 3D 시뮬레이션 wyxh
Ei hauskaa, se on vain huonoa. Ensinnäkin siinä ei ole mitään järkeä ja kuvissa, jotka näin, hänellä ei ole hiuksia, mutta pelissä hänellä on hiuksia, eikä siinä ole mitään järkeä. Antaisin sille nolla tähteä, jos voisin
Pidän pelistä, koska muukalainen on kuin zombi
Erittäin huono, että pelissä on häiritseviä mainoksia
Se on erittäin mielenkiintoinen peli, rakastan sitä todella paljon, muukalainen ei ole liian kammottava, mutta hänen juoksunopeus on liian suuri ja kun yritämme hyökätä vieraan kimppuun, selvitämme miksi, mutta kun menemme ulos vieraaseen taloon, hän ei tappanut minua
Tämä peli on hyvä ja pelottava, mutta yksi asia on, että annan 2 tähteä, koska tämä hss on vain 12 tasoa, mikä saa sinut tylsäksi, mutta pidän siitä